۲۰۲۲ کدوم لب تاپ با چه قیمتی ؟
- تکنولوژی

۲۰۲۲ کدوم لب تاپ با چه قیمتی ؟

۲۰۲۲ کدوم لب تاپ با چه قیمتی ؟

این بررسی بهترین لپ‌تاپ برای هر نیاز و بودجه، بر اساس صدها لپ‌تاپ که آزمایش کرده‌ایم انجام شده است

بهترین لپ تاپ برای شما چیست؟ آیا این یک نوت بوک تجاری، یک لپ تاپ بازی قدرتمند یا یک کروم بوک است؟ ما می دانیم که تعداد زیادی انتخاب می تواند وجود داشته باشد به همین دلیل است که ما این لیست را تهیه کردیم.

 

ما این راهنمای مفید و شیک را انجام دادیم تا قبل از اینکه تصمیم بگیرید دکمه خرید را فشار دهید، تمام نکات سیستم آینده خود را بدانید. از توصیه هایی در مورد انتخاب اندازه صفحه نمایش، انتخاب بین SSD و HDD، تا اطلاعات داخلی در مورد بهترین قیمت ها در لپ تاپ ها، در اینجا چند نکته ضروری برای پیدا کردن سیستم مناسب برای شما آورده شده است.

 

در طول یک سال، ما بیش از ۱۵۰ لپ‌تاپ را بررسی می‌کنیم که هم قیمت و هم مورد استفاده را پوشش می‌دهند. فرقی نمی‌کند به‌دنبال چه چیزی هستید، یک سیستم بازی بد یا یک ماشین چندرسانه‌ای برای پشت سر گذاشتن و تماشای یک یا دو فیلم ، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا لب تاپ ایده‌آل خود را پیدا کنید.

 

در ارزیابی های خود، ما بر طراحی و راحتی، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و تاچ پد، عملکرد، عمر باتری و به ویژه قیمت تمرکز می کنیم.

بهترین لپ تاپ های حال حاضر کدامند؟ Dell XPS 13 در حال حاضر بهترین انتخاب کلی ما برای بهترین لپ‌تاپ سال ۲۰۲۲ است. نسخه ۱۰۸۰p لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe، برای کار، بازی و ایجاد محتوای سبک ایده‌آل است. در هنگام خرید مطمئن شوید که نسخه OLED را با صفحه نمایش روشن و واضح آن بررسی کرده باشید،این لپ تاپ برای تماشای فیلم نیز عالی است. به علاوه، این لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک و سبک است و آن را به یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای متخصصان موبایل تبدیل می‌کند. کسانی که در بازار کانورتیبل هستند باید نگاهی به Dell XPS 13 2-in-1 داشته باشند. اگر ۱۳ اینچ خیلی کوچک است، ما Dell XPS 17 را پیشنهاد می‌کنیم که به لطف عملکرد قدرتمندش که آن را برای دانش‌آموزان، موبایل‌ دوستان و افراد حرفه‌ای خلاق ایده‌آل می‌کند، جایگاهی را در این لیست به دست آورده است. برای طرفداران اپل ما، لپ تاپ های مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر m1 را پیشنهاد میکنیم. سیلیکون جدید اپل فصل جدیدی را در محاسبات اپل و کامپیوترها در کل نشان می دهد. تراشه‌های مبتنی بر ARM قدرت و استقامت بی‌سابقه‌ای را به ارمغان می‌آورند، مانند آن‌هایی که هوای معمولی کم‌توان را با تراشه‌های قابل حمل بزرگ همتراز می‌کنند. و اگر به دنبال یک Chromebook بسیار بزرگ هستید، بررسی ما را در مورد Acer Chromebook 317، اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی با سیستم عامل Chrome OS جهان، بررسی کنید. انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ ها را در زیر ببینید.بهترین لپ تاپ هایی که امروز می توانید بخرید

  1. Dell XPS 13 OLED (2021)

بهترین لپ تاپ کلی که می توانید بخریدمشخصات فنیCPU: Intel Core i7-1185G7

GPU: Intel Iris Xe Graphics

RAM: 16GB

Storage: 512GB M.2 NVMe SSD

Display: 13.4-inch, 2160

Size: 11.6 x 7.8 x 0.6 inches

Weight: 2.8 pounds

Dell XPS 13 OLED می تواند بهترین لپ‌تاپی با آخرین فناوری نمایشگر مطابقت داشته باشد. ترکیب این دو چیزی نزدیک به جادوگری است- یک دستگاه فوق العاده قابل حمل که قادر است اکثر وظایف را انجام دهد و در عین حال تجربه تماشای سینما را ارائه دهد. همه چیزهایی که در مورد سایر پیکربندی‌های XPS دوست داریم، از جمله عملکرد سریع، طراحی خیره‌کننده و صفحه لمسی با حساسیت بالا است. آخرین مدل XPS 13 یک پنل OLED بسیار زیبا را ارائه می‌کند که کیفیت تصویر بالایی را برای زمانی که در خانه پخش می‌کنید یا فیلم‌ها را برای محل کار ویرایش می‌کنید، ارائه می‌کند. آیا ارزش جایگزینی با عمر باتری را دارد؟ اگر به صفحه نمایش با وضوح بالا نیاز دارید، بله. صفحه نمایش ۳٫۵K OLED در تست باتری ما از پیکربندی ۴K IPS بیشتر دوام آورد و قادر است طیف وسیع تری از رنگ ها را تولید کند. XPS 13 که به پردازنده Core i7-1185G7 اینتل با ۱۶ گیگابایت رم مجهز است، کوچک اما قدرتمند است. به طور کلی، XPS 13 OLED یک ارتقاء صفحه نمایش عالی را به لپ تاپ مورد علاقه ما ارائه می دهد، و این کار را بدون اغراق زیاد انجام می دهد.

Apple MacBook Pro 2020

  1. Apple MacBook Pro (13-inch, M1)

بهترین لپ تاپ کلی که می توانید بخریدمشخصات فنیCPU: Apple M1

GPU: Apple M1 GPU

RAM: 16GB

Storage: 1TB

Display: 13.3-inches, 1600

Size: 12 x 8.4 x 0.6 inches

Weight: 3 pounds

به عصر جدید محاسبات اپل خوش آمدید. SoC سفارشی M1 اپل اولین قدم در جدایی آگاهانه اپل از اینتل است. تراشه ۵ نانومتری مبتنی بر ARM دارای ۱۶ میلیارد ترانزیستور است که بیشترین میزانی است که شرکت تا به حال در یک تراشه قرار داده است. علاوه بر تمام آن ترانزیستورها، SoC دارای یک پردازنده هشت هسته ای، گرافیک یکپارچه، معماری حافظه یکپارچه، موتور عصبی اپل، یک پردازشگر سیگنال تصویر بهبودیافته و Secure Enclave اپل است. نتیجه یک لپ‌تاپ سریع‌تر و قدرتمندتر است که می‌توان با آن حساب کرد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی M1 عملکرد چشمگیری را ارائه می دهد و طولانی ترین عمر باتری را دارد که تا به حال در مک دیده ایم. اگر این کافی نیست، در کنار Big Sur، زمان بارگذاری صفحه وب تاول‌آمیز و تجربه وب‌کم بهتری را دریافت خواهید کرد – همه اینها به لطف Apple Silicon. به طور خلاصه، مک بوک پرو جدید از تمام آنچه اپل گفته هم بیشتر است.

  1. Acer Swift 3 (Late 2021)

عملکرد شگفت انگیز با قیمتی شگفت انگیزمشخصات فنیCPU: Intel Core i7-1165G7

GPU: Integrated Intel Iris Xe Graphics

RAM: 16GB

Storage: 512GB SSD

Display: 14-inch, 1080p

Size: 12.7 x. 8.6 x 0.6 inches

Weight: 2.6 pounds

 

Acer Swift 3یک نمایشگر فوق‌العاده باریک، براق، نقره‌ای و سرحال است که به دانشجویان کمک می‌کند تا به سطح بعدی آموزش خود منتقل شوند و زندگی را بسیار روان‌تر کنند. این یک طراحی زیبا با برخی از لهجه‌های کرومی خنک دارد که لذتی را به شما می‌دهد. شما عملکرد مناسبی را از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 اینتل یازدهم و رندر قوی از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe دریافت می‌کنید. Swift 3 یک لپ‌تاپ بسیار نازک و مقرون‌به‌صرفه است که سرعت شما را کم نمی‌کند. این یک ماشین کوچک است که در تعدادی از معیارهای ما عملکرد خوبی داشت. بعلاوه، با بیش از ۱۰ ساعت عمر باتری، قدرت ماندگاری دارد. به علاوه، ظاهری عالی و صفحه کلید نسبتا راحت دارد. با این حال، لپ تاپ یک نقص دارد، صفحه نمایش آن که آنقدر که ما می خواهیم روشن نیست. اما با توجه به قیمت، برای یک لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون تومان یک پیشنهاد معمولی است.

  1. Apple MacBook Air (M1, 2020)

لپ تاپ اپل مورد علاقه ماستمشخصات فنیCPU: Apple M1

GPU: Apple M1 GPU

RAM: 16 GB

Storage: 1TB SSD

Display: 13-inch, 1600p

Size: 12 x 8.4 x 0.6 inches

Weight: 2.8 pounds

در مورد دمیدن زندگی جدید به لپ تاپ صحبت کنید. میدا پردازنده‌ها، هر چیزی که تراشه M1 اپل لمس می‌کند به طلا تبدیل می‌شود. MacBook Air با موتور جدید خود از یک لپ‌تاپ کم قدرت که به سختی می‌تواند به یکی از سریع‌ترین نوت‌بوک‌های موجود تبدیل شود – نه فقط در بخش قابل حمل خود، بلکه در مقایسه با هر چیز دیگری در بازار. و با بیش از ۱۴ ساعت عمر باتری، به راحتی می توانید یک روز، اگر نه دو ساعت، یک بار شارژ را پشت سر بگذارید. اپل سیلیکون، همراه با عملکرد ثبت رکورد، برنامه‌های iOS و iPadOS را به فروشگاه Mac App اضافه می‌کند. همچنین کیفیت وب‌کم بهتری دریافت می‌کنید، و macOS Big Sur یک طراحی مجدد فوق‌العاده از سیستم‌عامل دسکتاپ اپل است. مک بوک ایر جدید ممکن است چند ایراد داشته باشد، اما کم ترین ایرادی است که اپل تا به حال به ساخت لپ تاپ بی نقص داشته است.

 

  1. Dell XPS 13 2-in-1

Best 2-in-1 laptop

مشخصات فنیCPU: Intel Core i7-1165G7

GPU: Intel Iris Xe Graphics

RAM: 16GB

Storage: 512GB SSD

Display: 13.4-inch, 1200

Size : 11.6 x 7.8 x 0.6 inches

Weight: 2.9 pounds

XPS 13 2-in-1جدید بدون شک در میان بهترین لپ تاپ های ۲-in-1 است که می توانید بخرید. این نباید تعجب آور باشد. دل هوشمندانه از XPS 13 به عنوان طرحی برای XPS 13 2-in-1 استفاده کرد، یک لپ تاپ تقریباً یکسان، اما با قابلیت تبدیل به تبلت. ویژگی های جدید نسخه امسال XPS 13 2-in-1 را جذاب تر از قبل کرده است. پردازنده‌های Tiger Lake نسل یازدهم اینتل با گرافیک Iris Xe عملکرد و گرافیک بالایی را نسبت به تراشه‌های قبلی ارائه می‌کنند. XPS 13 2-in-1 همچنین کیفیت زندگی خود را از نظر دوربین IR بهبود یافته است، بنابراین می توانید تایپ رمز عبور را متوقف کنید. و اگرچه طراحی بدون تغییر است، یک درب Frost جدید با گزینه رنگ سفید مطابقت دارد. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تطبیق پذیری همراه با عملکرد و استقامت هستند.

  1. Acer Chromebook Spin 713 (2021)

یکی از بهترین کروم بوک ها از هر جهتمشخصات فنیCPU: Intel Core i5-1135G7

GPU: Intel Iris Xe Graphics

RAM: 8GB

Storage: 256GB SSD

Display: 13.5 inches, 1504p

Size: 11.8 x 9.3 x 0.7 inches

Weight: 3.2 pounds

Chromebook Spin 713

با علاقه‌مندان یا افراد حرفه‌ای، و همچنین دانشجویان و متخصصان موبایل، جایگاه خوبی برای خود ایجاد می‌کند. پردازنده قدرتمند آن برای اجرای برنامه های سنگین اندروید یا لینوکس عالی است. همچنین دارای تعداد زیادی پورت و صفحه نمایش روشن و واضح است. Spin 713 با پردازنده ۲٫۴ گیگاهرتزی Intel Core i5-1135G7، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe SSD و گرافیک Intel Iris Xe عملکرد فوق العاده ای داشت. به علاوه، عمر باتری بالاتر از حد متوسط ​​دارد و در تست باتری Laptop Mag 10 ساعت و ۳۵ دقیقه می آید. چیزهای زیادی در مورد Acer Chromebook Spin 713 وجود دارد، مهم نیست برای چه چیزی از آن استفاده می کنید. نویسندگان مشتاق صفحه‌کلید و صفحه‌نمایش اضافی را دوست خواهند داشت، در حالی که دوستداران چندرسانه‌ای توانایی‌های پخش جریانی سیستم‌عامل Google را دوست خواهند داشت. این نوت بوک فرم فاکتور ۲ در ۱ درخشانی را ارائه می دهد که بسیار بالاتر از قیمت آن است که فکر می کنید. برای استفاده روزانه به اندازه کافی بادوام است و به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند عملکرد بسیاری از لپ تاپ های کامل را جایگزین کند. به علاوه، عمر باتری در درجه بالایی قرار دارد.

  1. Asus Zenbook 13 (UX325) OLED

بهترین لپ تاپ ۱۳ اینچی با صفحه نمایش OLEDمشخصات فنیCPU: Intel Core i7-1165G7

GPU: Intel Iris Xe Graphics

RAM: 16GB

Storage: 512GB SSD

Display: 13.3-inch, 1080p

Size: 11.9 x 8 x 0.6 inches

Weight: 2.5 pounds

ZenBook 13  گواه تعهد مستمر ایسوس به حل مشکلات و آسان‌تر کردن زندگی ماست. در تست های گرافیکی و انتقال فایل، Dell XPS 13 و HP Spectre x360 13 را خرد کرد. همچنین با نمایشگر OLED بسیار رنگارنگ خود همه رقبای خود را پشت سر گذاشت. صفحه کلید کلیکی نیز چشمگیر است – به خصوص برای چنین لپ تاپ جمع و جور و قابل حمل. لپ‌تاپ‌های با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی معمولاً احساس خفگی می‌کنند، اما من هنگام تایپ در ZenBook 13 احساس راحتی می‌کردم. Numberpad 2.0 یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده است. ممکن است فکر کنید که این فقط برای حسابداران یا دیگر متخصصان ریاضی گرا مفید است، اما به من اعتماد کنید، احتمالاً اعداد را بیشتر از آنچه فکر می کنید تایپ می کنید. به علاوه، ZenBook 13 با شارژ بیش از ۱۳ ساعت دوام می آورد. ZenBook 13 مطمئناً جایگاهی را به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها به دست آورده است و ثابت می‌کند که در انتخاب نمایشگر OLED نیازی به فدا کردن عمر باتری ندارید.

  1. HP Envy 13 (2021)

بهترین لپ‌تاپ اصلی زیر ۳۰ میلیون تومانمشخصات فنیCPU: Intel Core i5-1135G7

GPU: Iris Xe Graphics

RAM: 16GB

Storage: 256GB SSD

Display: 13.3-inch, 1080p

Size: 12.1 x 7.7 x 0.7 inches

Weight: 2.9 pounds

 

HP Envy 13

به سلطنت طولانی مدت خود به عنوان پادشاه لپ تاپ های زیر ۳۰میلیون تومان ادامه می دهد. آخرین نسخه لپ‌تاپ همه چیزهایی را که ما دوست داریم، از جمله طراحی ممتاز، عملکرد شگفت‌آور قدرتمند و عمر باتری جدی نگه می‌دارد. آنچه جدید است اضافه شدن پردازنده های نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه است. هر چیز دیگری در مورد Envy 13 یا بهتر است یا به خوبی قبل است. صفحه نمایش ۱۰۸۰p روشن و واضح است، تایپ کردن صفحه کلید لذت بخش است، و شما همچنان ورودی Thunderbolt 4 به همراه دو پورت USB Type-A برای اتصال موس، صفحه کلید یا وب کم دارید. HP تقریباً تمام کاستی‌های Envy 13 قبلی را برطرف کرد، لپ‌تاپی که قبلاً ایرادات بسیار کمی داشت. آوردن پردازنده اینتل نسل یازدهم فرمول برنده را بهبود بخشیده است. مدل Core i5 ما در تست‌های واقعی و معیار تحت تأثیر قرار گرفت و Envy 13 تقریباً ۱۱ ساعت با شارژ دوام آورد.

  1. Microsoft Surface Laptop Studio

یک لپ تاپ همه کاره برای حرفه ای های خلاقمشخصات فنیCPU:: Intel Core i7-11370H

GPU:: Nvidia RTX 3050 Ti

RAM:: 32GB

Storage:: 1TB SSD

Display:: 14.4-inch, 1600p

Size:: 12.7 x 9 x 0.8 inches

Weight:: 4 pounds

Microsoft Surface Laptop Studio

یک انتخاب عالی برای حرفه ای های خلاق است. می توان آن را به یک تخته طراحی دیجیتال تبدیل کرد، اما این کار را بدون به خطر انداختن حالت استاندارد لپ تاپ انجام می دهد. این انعطاف پذیری در کنار عملکرد عالی و عمر باتری طولانی، Surface Laptop Studio را به گزینه ای متقاعد کننده برای حرفه ای های خلاق تبدیل می کند. یک ترکیب فوق‌العاده صفحه‌کلید/تاچ‌پد، بلندگوهای قدرتمند، و یک وب‌کم ۱۰۸۰p را اضافه کنید، و Surface Laptop Studio جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای افراد خلاق و هر کس دیگری که به دنبال یک لپ‌تاپ همه کاره می‌گردد پیدا می‌کند. Surface Laptop Studio با پردازنده Core i7-11370H و گرافیک RTX 3050 Ti می تواند سخت ترین وظایف را انجام دهد و حتی برخی از بازی های اخیر AAA را اجرا کند. علیرغم داشتن قدرت بسیار زیاد در زیر کاپوت، استودیو لپ تاپ یک روز کامل را با شارژ دوام می آورد و صفحه نمایش ۱۴٫۴ اینچی آن عالی است و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز آن را نسبت به رقبا برتری می دهد. مایکروسافت نه تنها چیزهای بزرگ را به درستی انجام نداده است – بلکه مراقب هر عنصر این لپ‌تاپ است. صفحه‌کلید و تاچ پد فوق‌العاده هستند، بلندگوها واضح و قدرتمند هستند و حتی وب‌کم نیز مناسب است.

  1. Lenovo ThinkPad X1 Yoga (Gen 6)

بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ برای تجارتمشخصات فنیCPU: Intel Core i7-1165G7

GPU: Intel Iris Xe graphics

RAM: 16GB

Storage: 512GB SSD

Display: 14-inches, 1200p

Size: 12.3 x 8.8 x 0.6 inches

Weight: 3 pounds

اگر به یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ قابل حمل نیاز دارید – برای تجارت یا موارد دیگر – و بودجه کمی ندارید، X1 Yoga Gen 6 یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. این کانورتیبل به سادگی نقاط ضعف زیادی ندارد. پردازنده‌های اینتل نسل یازدهم عملکرد سریع و استقامت حماسی را ارائه می‌کنند، در حالی که شاسی شیک آن به اندازه‌ای باریک است که می‌توانید در یک سفر کاری یا کافه در هنگام کار از راه دور، شرکت کنید. X1 Yoga با انبوهی از ویژگی‌های اضافی، از دوربین IR و حسگر اثر انگشت گرفته تا قلم گاراژ شده و پوشش وب‌کم، خود را از سایرین در این زمینه جدا می‌کند. اگر یک کاربر تجاری هستید که یک لپ‌تاپ قابل حمل ۲ در ۱ می‌خواهید، یا یک مدیر فناوری اطلاعات که تیم شما را با بهترین سخت‌افزار تنظیم کند، ThinkPad X1 Yoga یک انتخاب درجه یک است. حتی با شارژ حدود ۱۵ ساعت دوام می آورد. این مزایا در یک شاسی آلومینیومی براق با طراحی مناسب ۲ در ۱ و یک اسلات قلم دستی بسته بندی شده اند.

۱ دیدگاه در “۲۰۲۲ کدوم لب تاپ با چه قیمتی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.